Sivut

torstai 22. joulukuuta 2011

D :

Minulle laitettiin ensimmäistä kertaa haaste, hämmentävää, mutta kokeillaan.

Sain haasteen Kotokolta.

7 random faktaa itsestäni:

Perheelläni on paljon eläimiä, neljä koiraa, kolme kissaa, kaksi kania, kaksi hevosta ja navetallinen lehmiä.

Rakastan joulua ja luulin että huomenna on aatto. : D

En meikkaa, vaikka olen jo 16-vuotias. En vain halua meikata, tukankin laittoon menee aamulla häviävän vähän aikaa.

Minusta on vaikeaa keksiä nukeilleni profiilit, en vain pysy siihen vaikka huiman mielikuvituksen omaankin.

Olen ainoa lapsi. Onneksi.

Harrastan pelaamista (siis videopelien), vaikka se onkin harvinaisempi harrastus tytölle.

Olen sokea kuin pöllö, ainakin melkein. : D Molemmissa silmissä yli -8 näkö.


Toivottavasta faktat eivät olleet ihan hirveän tylsiä. En keksinyt mitään muuta. D :
Varmaan muuten jossain vaiheessa (ehkä joulupäivänä?) laitan tänne joulu kuvatarinan nukeistani.

2 kommenttia:

  1. Joku muukin törmäilee siis oviin ilman laseja. T__T'
    Mulla on tosi ohutsankaset silmälasit ja kun otan ne pois päästä ja laitan pöydälle niin en nää niitä enää. Käsikopelolla pitää ettiä. :x

    VastaaPoista