Sivut

tiistai 24. heinäkuuta 2012

Haaste! + Tärkeää pälinää

Razoku laitoi minulle haasteen, mutta en ollut oikein varma kumpiin kysymyksiin minun piti vastata. n__n'' 
Vastasin sitten Razokun keksimiin. Koska en ole varma haasteen säännöistä ja että kenellä haaste on jo ollut niin en lähetä haastetta eteenpäin.

1. Onko sulla tarrakirja?  On, ja monia. Olin pienenä hirveä tarrafriikki.

2. Apple, Nokia vai Samsung? Samsung, koska nokia petti minut (;__;) ja Iphonet räjähtelee.

3. Tiedätkö mitä tarkoittaa Prunella Modularis? nope.

4. Aioitko mennä tämän vuoden Traconiin? Ikävä kyllä en. Ei ole aikaa eikä cossipukua. Enkä talon remontilta varmaan ees ehtis.

5. Pidätkö äidinkielestä? Yhdellä sanalla: Vihaan. :DD

6. Tiedätkö jo, mitä aiot tehdä tulevaisuudessa työksesi? En ole varma, opiskelen ehkä arkkitehdiksi tai eläinlääkäriksi.

7. Syötkö salmiakkikarkit karkkipusseista viimeisenä? Jätän ne kokonaan syömättä. :DD Hyi.

8. Jos syöt, oletko rasisti? Olenko rasisti jos en syö niitä ollenkaan? :3

9. Poimusipsit vai sileät sipsit? Poimusipsit.

10. Särkeekö päätäsi usein? Silloin tällöin.

11. Pidätkö postikorteista? Silloin kun niitä ei tarvitse lähettää monelle kymmenelle sukulaiselle.

***
Tärkeä tiedotus

Sainko huomionne? Olen päättänyt järjestää teille pikku lukijoilleni givewayn kiitokseksi siitä etttä ette hylänneet minua pitkän tauon aikana. :3
Olen jo pikkuhiljaa suunnitellut jo sitä ja olen jopa ostanut siihen tavaraa. (Minua inhottaa kun ihmiset nakkaavat giveawayhyn kaikki koinsyömät nuken vaatteet mistä eivät itse pidä.) Pysykää kuulolla siis, ettei mene ohi korvien!

Ps. Mitä tykkäätte uudesta ulkoasusta? Unohdin kysyä viime kerralla.

3 kommenttia:

  1. olipa kiva haaste ja vastaukset oli kiva lukea (:
    Mäkään en tykkää siitä, että Giveawayhin laitetaan kaikki turha mitä ei itte tarvi :d Ootan siksi innolla sun järjestämääs ^^ Ja uus ulkoasu on ihanan pirteä ja värikäs - tykkään. Toivottavasti alat kuvailemaan enemmän, tykkään nimittäin hurjasti sun kuvistas ((:

    Lisäsin sun blogis muuten tonne mun blogin reunalle kohtaan " I follow " Ajattelin ilmoittaa :D ((:

    VastaaPoista
  2. Haha, toi salmiakki rasisti -juttu oli aika... oudon hauska? :D
    Anyway, en malta oottaa tota giveawayta :) Ja vielä, ihan ulkoasu tällä blogilla, yläkuvakin on todella ihana n_n

    VastaaPoista
  3. Mäkin olin pienenä hirvee tarra friikki :D heheh ^^"
    Mmh, mun mielestä give:en voi antaa jotain hyvä kuntoisia vaatteita/tavaroita joita itse ei käytä, mutta ei sellaisia mitä on käytetty tai varsinkaan semmossia mitä on käytetty _PALJON_ :D
    Mutta ulkoasu on tooshi kiva, pirteä...

    P.s Lupaan olla kuulolla given suhteen >.< xD

    www.vaaleanpunainenpunkkari.blogspot.com

    VastaaPoista